ثبت نام (ایجاد حساب کاربری) در وبسایت ویدا موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی ویدا به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

برای خرید از سایت ویدا ابتدا پس از انتخاب کالای مورد نظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. سپس از طرف تیم پشتیبانی مشتریان ویدا بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم پشتیبانی ویدا، در زمان ساعات اداری (از ساعت ۹ تا ۱۸) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیامک بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد.(۰۹۹۱۷۰۵۵۹۰۰) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ویدا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی ویدا تماس بگیرید. (۰۲۵-۳۲۸۰۱۰۵۰) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف ویدا برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت ویدا با شما تماس خواهند گرفت.

کافیست از قسمت تماس با ما با واحد پشتیبانی ویدا تماس بگیرید. چنانچه این امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت.

بله؛ اما هدف ویدا این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

فقط در شهر قم امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. این امکان فعلا برای سفارش های به مقصد شهرستان وجود ندارد.

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت ویدا و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود. (در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید.)

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضور خود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی ویدا اطلاع دهید.
بدیهی است ویدا خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

واحد پشتیبانی ویدا برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گیرد. (روش های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید)

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ویدا پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.